عصر بازار

نشست مدیران بانک صنعت و معدن و کانون مشاورین اعتباری و سرمایه‌گذاری بانکی

عصر اعتبار- حسین عسکری معاون نظارت بر طرحهای بانک صنعت و معدن به همراه عمادی مدیر امور نظارت بر طرحها و کاملی رئیس اداره نظارت بر طرحهای این بانک با حضور در محل دفتر کانون مشاورین اعتباری و سرمایه‌گذاری بانکی با هیأت مدیره این کانون نشست مشترکی را جهت بررسی آخرین وضعیت تعاملات فیمابین و چالشهای پیش رو برگزار کردند.

نشست مدیران بانک صنعت و معدن و کانون مشاورین اعتباری و سرمایه‌گذاری بانکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این جلسه عسکری عنوان داشت که پس از قبول مسئولیت معاونت نظارت بانک جلسات منظم مدیریت دانش در سطح معاونت را پیگیری و با تشکیل جلسات منظم، کلیه فرآیندهای نظارت بر طرحها بازنگری و مستندسازی شده است و در این میان فرآیند استفاده از مشاورین ناظر از اهمیت خاصی برخوردار است که مقرر شده است واحد نظارت بانک دور جدیدی از تعاملات را با مشاورین ناظر آغاز کرده و موانع و چالشهای را شناسایی و حداکثر استفاده از توان مجموعه مهندسین مشاور در جهت ارتقاء کیفی و کمی عملیات نظارت بر طرحهای بانک انجام پذیرد.
    عسکری تشکیل بخش بانکداری صنایع کوچک و متوسط در بانک و لزوم ارائه خدمات مشاوره‌ای به سرمایه‌گذاران این بخش(حتی بیشتر از طرحهای بزرگ) را دلیل دیگر نیاز به تعامل بیشتر بانک با مشاوران دانست.
    در ادامه این نشست هما سادات گوشه ،عبدلی،‌ کریم زاده و خوشنویس مدیران کانون ضمن استقبال از این اقدام معاونت نظارت خواستار حفظ پیشگامی بانک صنعت و معدن در فرهنگ‌ سازی و بسترسازی استفاده از مشاورین تخصصی در امور بررسی طرحها و نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی شدند و در این ارتباط کانون را بعنوان یک تشکل توان یافته در سالیان اخیر با حمایت بانک صنعت و معدن آماده برای همه گونه همکاری معرف کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    مطالب مرتبط