عصر بازار

استفاده از دفترچه بیمه روستایی باید تسهیل شود

عصر اعتبار- نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار تسهیل استفاده از دفترچه بیمه روستایی برای روستاییان شد.

استفاده از دفترچه بیمه روستایی باید تسهیل شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در تذکر شفاهی امروز خود در جلسه علنی مجلس ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی گفت: راهپیمایی مردم در 22 بهمن امسال نیر دشمن را ناامید خواهد کرد.

    وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تکمیل دو بانده شدن جاده بیرجند به قائن شد و همچنین بیان کرد: متاسفانه مردم در مجتمع‌های مسکن مهر دچار مشکلات زیرساختی هستند و دولت باید در این زمینه هر چه سریع‌تر تصمیم بگیرد.

    نماینده مردم بیرجند در مجلس در تذکری به وزیر کار اظهار کرد: متاسفانه برخی اقشار آسیب پذیر از یارانه محروم هستند و یارانه برخی دیگر نیز قطع شده است. هر چه سریع‌تر نسبت به این مساله تمهیدات لازم اندیشیده شود.

    عبادی در ادامه با تذکری به دولت بیان کرد: مشکلات متعددی برای استفاده روستاییان از دفترچه بیمه روستایی وجود دارد. باید کاری کرد تا استفاده آنها از دفترچه تسهیل شده و راحت‌تر بتوانند از بیمه استفاده کنند.

    این نماینده مجلس همچنین گفت: بنیاد برکت وابسته به دفتر مقام معظم رهبری در عملیاتی کردن برنامه‌های خود و سرمایه گذاری بزرگ در خراسان جنوبی اقدام بی سابقه ای داشته است که امیدواریم با ادامه سرمایه گذاری بنیاد برکت شاهد تحول در این استان باشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی