عصر بازار

وزیر بهداشت:

قهرمانان ملی باید بیمه عمر شوند

عصر اعتبار- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت ساز و کاری تعیین کند تا قهرمانان ملی علاوه بر بیمه درمانی، بیمه عمر هم داشته باشند.

قهرمانان ملی باید بیمه عمر شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر سیدحسن هاشمی پس از عیادت از سارا عبدالملکی عضو تیم ملی راگبی در  بیمارستان آسیا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره وضعیت بیمه این ملی پوش کشورمان افزود: مایه تاسف است که بهترین سرمایه های ملی ما که باید به عنوان الگو در جامعه معرفی شوند برای حادثه ای که ضمن انجام خدمت برایشان پیش آمده است، تنها بمانند و هیچ بیمه حمایتی نداشته باشند.

    وی گفت: باید دولت اعم از وزارت ورزش و جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مجموعه دولت باید ساز و کارهایی را پیش بینی کنند تا قهرمانان ملی در موقع چنین حوادثی به خصوص حین کار، نه تنها از بیمه درمان بلکه برای همه عمر بتوانند از بیمه های اجتماعی برخوردار باشند.

    هاشمی افزود: البته همانطور که وزارت ارشاد متولی امور هنرمندان است، وزارت ورزش و جوانان نیز متولی امور مربوط به ورزشکاران از جمله در مواقع بروز حوادث و مشکلات است.

    وزیر بهداشت با بیان اینکه از موضوع مصدومیت خانم عبدالملکی از طریق شبکه های اجتماعی مطلع شدم، گفت: امروز بنده برای احوالپرسی آمدم و اگر کاری لازم باشد حتما انجام می دهیم؛ امیدوارم آن کسانی که متولی و مسئول هستند این رویه را اصلاح کنند.

    هاشمی افزود: باور این موضوع برای من سخت است که قهرمانان ملی ما اگر چنین حوادثی برایشان پیش آید هزینه  درمان را خودشان پرداخت کنند.

    وی گفت: تیم مجرب پزشکی مسئولیت درمان خانم عبدالمالکی را بر عهده دارد و تا کنون چند عمل جراحی بر روی ایشان انجام شده است.

    دکتر هاشمی افزود: آسیب دیدگی شدید بوده و روند درمان خوب پیش رفته است و با روحیه بالایی که این قهرمان ملی دارد امیدواریم با انجام فیزیوتراپی در ماه های آینده سلامتی خود را به دست آورند و دوباره به ورزش مورد علاقه خود باز گردند.

    سارا عبدالملکی بازیکن تیم ملی راگبی، بازیکن و مربی هندبال و دانشجوی رشته تربیت بدنی است که 29 دی‌ در راه بازگشت از کرمانشاه به تهران خودروی او  واژگون و به ‌شدت دچار آسیب دیدگی شد و در حال حاضر در بیمارستان آسیا بستری است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو