عصر بازار

انصاری:

مذاکرات دریافت حساب بانکی خریدهای تسلیحاتی و تبادل زندانیان به هم ارتباطی نداشتند

عصر اعتبار- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ارتباط میان مذاکرات مربوط به مبادله زندانیان میان ایران و آمریکا و گفتگوهای مربوط به دریافت موجودی حساب بانکی مربوط به خرید تسلیحات پیش از انقلاب را بی‌اساس خواند.

مذاکرات دریافت حساب بانکی خریدهای تسلیحاتی و تبادل زندانیان به هم ارتباطی نداشتند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، حسین جابر انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سؤال رسانه‌های گروهی درباره برخی موارد مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی در خصوص مبادله اخیر زندانیان با آمریکا تأکید کرد:

    1 ــ مذاکرات مربوط به مبادله زندانیان با درخواست دولت آمریکا و پذیرش این درخواست از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران به‌دلایل انسانی و پس از هماهنگی‌های لازم با مسئولان عالی‌رتبه کشور انجام شده است.

    2 ــ مذاکرات منجر به دریافت موجودی حساب بانکی مربوط به خریدهای تسلیحاتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با مذاکرات مربوط به مبادله زندانیان میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا مستقل از یکدیگر و در مسیرهای جداگانه انجام شده و این دو موضوع، ارتباطی با یکدیگر نداشته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی