عصر بازار

حمایت علمای اهل سنت از اهداف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

عصر اعتبار- امام جمعه اهل سنت شهر زاهدان فتوای تائید و حمایت علمای اهل سنت را از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر صادر کرد.

حمایت علمای اهل سنت از اهداف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، روستاییان و عشایر،محمد پوستین دوز معاون بیمه ای و هماهنگی امور استانها و هیات همراه با مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت شهر زاهدان و سرپرست شورای هماهنگی مدارس اهل سنت استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.
    معاون بیمه ای و هماهنگی امور استانها در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مدیر عامل صندوق، با بیان آخرین وضعیت صندوق و میزان مشارکت استان و مقایسه با سایر استانهای کشور به پاره ای از مشکلات جذب و استقبال کم جامعه هدف استان سیستان و بلوچستان اشاره و تقاضای همراهی و حمایت همه مسئولان استان به ویژه مراجع دینی و مذهبی را خواستار شد.
    مولوی عبدالحمید در این دیدار با صدور فتوای تائید و حمایت علمای اهل سنت از اقدامات صندوق و همچنین تقدیر و تشکر از مدیرعامل صندوق، خواستار تلاش مضاعف همه مسئولان جهت خدمتگزاری به اقشار نیازمند شد.
    وی گفت: خدمت به بندگان خدا عبادتی است بزرگ که در پیشگاه خدا دارای ثواب فراوان می باشد.
    مولوی دعوت معاونت بیمه ای به نیابت از مدیرعامل صندوق در جهت بازدید از ستاد مرکزی و همکاران صندوق را به نخستین حضور خود در تهران موکول و اعلام داشت که در محافل گوناگون، بیمه شدن و فعالیت صندوق را مورد تأیید و توصیه قرار خواهد داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی