عصر بازار

برگزاری سمینار منطقه چهار استان‌ها با حضور مدیرعامل بانک اقتصادنوین

عصر اعتبار- سمینار منطقه‌ای منطقه چهار استان‌های بانک اقتصادنوین با حضور مدیرعامل، معاون عملیات بانکی و جمعی از مدیران ارشد این بانک در شهر اصفهان برگزار شد.

برگزاری سمینار منطقه چهار استان‌ها با حضور مدیرعامل بانک اقتصادنوین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از  روابط عمومی بانک اقتصادنوین ، در این مراسم که با حضور حسن معتمدی مدیرعامل، مدیران و کارکنان این بانک در سرپرستی منطقه چهار بانک برگزار شد، عملکرد شعب بانک در این سرپرستی مورد برررسی قرار گرفت.
    همچنین در حاشیه این مراسم حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین به همراه علیرضا پویان‌شاد معاون عملیات بانکی، علی حسینی مدیر امور شعب استان‌ها به همراه جمعی از مدیران این بانک از شعب بانک در سرپرستی منطقه چهار استان‌ها بازدید و با تک تک همکاران دیدار و گفت‌‌وگو کرد.
    شعب شاهین شهر، نجف آباد، خمینی شهر، فردوسی، شمس‌آبادی، میدان آزادی، توحید، آپادانا، چهارباغ بالا، میر، بزرگمهر و سرپرستی منطقه چهار استان‌ها واحدهایی بود که مدیران ارشد بانک از آنها بازدید و با تک تک همکاران در محیطی صمیمی گفت‌وگو نمودند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی