عصر بازار

۱۵ دقیقه تفریح دریایی چقدر هزینه بردار است؟

عصر اعتبار- به طور تقریبی برای ۱۵ دقیقه تفریح دریایی در سوحل جنوبی کشور، هر نفر باید حدود۴۰ تا ۹۰ هزار تومان پرداخت کند.

۱۵ دقیقه تفریح دریایی چقدر هزینه بردار است؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، تفریح‌های آبی از حمله هیجان‌انگیز‌ترین تفریح‌ها به شمار می‌روند، از این رو همواره شهرهای در کنار سواحل با موجی از گردشگرانی که به واسطه تفریح‌های آبی به این شهرهای آمده‌اند مواجه می‌شوند.

    اما در ایران تنها شمال و جنوب کشور است که دارای آب‌های آزاد و مناطقی جهت تفریح‌های آبی با وسعت زیاد است. اما شهر کیش که طی سال‌های اخیر با حجم زیادی گردشگر همراه بوده است، هر روزه بر خرید وسایل بازی‌های آبی این منطقه افزوده و توانسته جمعیت زیادی از علاقمندان به تفریح‌های آبی را به این شهر بکشاند.

    حال با نزدیک شدشن به ایام نوروز 95، این انتظار می رود که بخش عظیمی از مسافران نوروزی به دلیل آب و هوای مناسب شهرهای جنوبی به کیش بروند و استقبال از تفریح‌های آبی از سایر ایام سال نیز بیشتر شود.

    البته این نکته نیز وجود دارد که گرچه شهر قشم نیز از جمله شهرهای دارای ساحل خلیج فارس است، اما این شهر به دلیل بافت تقریبا مذهبی و سکونتی کمتر به تفریح‌های آبی و جذب گردشگر پرداخته است. اما کیش به دلیل بافت گردشگر پذیری که دارد در این مورد موفق‌تر عمل‌ کرده است.

    حالا شاید هزینه استفاده از هریک از بازی‌ها نسبت به هزینه‌های کل سفر زیاد باشد، اما این منطقه برای جذب گردشگر و توریست، هزینه استفاده از هر بازی را به دقایق کمتر کاهش داده است تا گردشگران بیشتری جذب شوند.

    در جدول زیر هزینه تقریبی پر تقاضاترین تفریح‌های آبی این شهر ذکر شده است:

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی