عصر بازار

نمایندگان مجلس دهم پرداخت اعتبارات بیمه زنان خانه دار را پیگیری کنند

عصر اعتبار- هدف حمایت از حفظ و تحکیم بنیان خانواده و نیز پیگیری پرداخت اعتبارات بیمه زنان خانه دار، جزو اولویت‌های نشست کاری خود قرار دهند.

نمایندگان مجلس دهم پرداخت اعتبارات بیمه زنان خانه دار را پیگیری کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا - مینو اصلانی در نشست صمیمی با دو نماینده زن منتخب مجلس دهم، ضمن اعلام درخواست از این دو نماینده افزود: درخواست داریم تا تصویب قوانین حمایتی از زنان بویژه انعطاف در گزینش و استخدام زنان در مشاغل را بصورت تمام وقت، نیمه وقت و دورکاری با هدف حمایت از حفظ و تحکیم بنیان خانواده و نیز پیگیری پرداخت اعتبارات بیمه زنان خانه دار، جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

    وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس دهم می توانند قوانین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را احیا کنند، ادامه داد: در صورتیکه قوانین مصوبه مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی در مجلس احیا شود، می توان بخشی از مشکلات حوزه زنان را رفع کرد.

    اصلانی همچنین پیگیری مطالبات زنان در حوزه اشتغال و بیمه زنان خانه‌دار را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که به گفته وی، بانوان راه یافته به مجلس شورای اسلامی می توانند آن را در دستور کار قرار دهند.

    وی افزود: طی چند سال اخیر برخی قوانین در حوزه زنان مورد غفلت قرار گرفته که امیدواریم جزو اولویت‌های کاری در مجلس دهم قرار گیرد.

    رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، نظارت بر نحوه اجرای قانون حجاب و عفاف و گسترش این قانون را از دیگر اولویت‌هایی دانست که شایسته است نمایندگان زن مجلس دهم درمورد آن دقت لازم را داشته باشند.

    هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه دو نماینده راه یافته به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با تایید این اولویت‌ها، آمادگی خود را برای حضور جدی در مجلس دهم و فراکسیون زنان این مجلس، بمنظور رسیدگی به این مطالبات و نیز رفع مسائل و مشکلات زنان اعلام کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو