عصر بازار

مدیرکل وصول حق بیمه صندوق روستاییان تاکیدکرد

لزوم ثبت دقیق اطلاعات متقاضیان بیمه روستایی و عشایر

عصر اعتبار- مدیرکل وصول حق بیمه و حسابهای انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تاکید کرد: کارگزاران صندوق که اصلی‌ترین واحدهای اجرائی در سراسر کشور هستند باید در زمان نام نویسی اطلاعات هویتی متقاضیان را از روی شناسنامه و کارت ملی معبتر استخراج و سپس اقدام به ثبت اطلاعات در سیستم بیمه گری صندوق کنند.

لزوم ثبت دقیق اطلاعات متقاضیان بیمه روستایی و عشایر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، عباس باقری یادآور شد: نام نویسی از متقاضیان عضویت در صندوق بیمه اجتماعی اولین و مهمترین مرحله ورود اطلاعات هویتی، سکونتی و شغلی افراد در سیستم بیمه گری صندوق است چراکه اطلاعات هویتی بیمه شدگان و افراد تحت کفالت آنها مبنایی برای برخورداری از تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت صندوق قرار می‌گیرد.

    وی با بیان اینکه دقت در ثبت اطلاعات صحیح اولیه بیمه شدگان در زمان نام نویسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و یکی از وظایف مهم کارگزاران صندوق به شمار می‌آید تصریح کرد: اطلاعات بیمه شدگان در شرایط مختلف به ویژه در زمان انجام محاسبات بیمه‌ای ( اکچوئریال ) که یکی از ابزاراهای تعیین کننده شرایط مالی و نشان دهنده وضعیت منابع و مصارف صندوق های بیمه و بازنشستگی است مورد بهره برداری قرار می گیرد.

    به گزارش سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر؛ مدیر کل وصول حق بیمه و حسابهای انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برگزاری نشست های تخصصی با کارگزاران صندوق در خصوص اهمیت موضوعات نامنویسی، وصول حق بیمه و حساب های انفرادی را یکی از ضرورت های بازنگری فرآیندها و اصلاح امور و رویه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: هم اندیشی و گسترش سطح دانش کارگزاران و ایجاد وحدت رویه در امور اجرایی موجب افزایش بیش از پیش سرمایه اجتماعی صندوق برای دستیابی به اهداف و مأموریتها خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی