عصر بازار

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیونی به طرح‌های برتر جشنواره «دانایی خلیج فارس»

عصر اعتبار- رییس پارک علم و فناوری بوشهر از حمایت ۵۰ میلیون تومانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح‌های برتر جشنواره «دانایی خلیج فارس» خبر داد و گفت: به سه نفر برتر این جشنواره جایزه نخبگی «شهید تندگویان» اعطا می‌شود.

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیونی به طرح‌های برتر جشنواره «دانایی خلیج فارس»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایسنا، دکتر حبیب رستمی در حاشیه برگزاری مراسم ششمین جشنواره دانایی خلیج فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ششمین دوره این جشنواره افزود: این دوره از جشنواره با رویکرد نوآوری و فناوری و تمرکز بر طرح‌هایی که در مرحله تجاری سازی هستند، برگزار می‌شود.

    وی با تاکید بر این که در این جشنواره طرح‌هایی که دارای نمونه صنعتی باشند و یا وارد صنعت شده باشند، می‌توانند در این جشنواره علمی شرکت کنند، یادآور شد: در ششمین دوره جشنواره دانایی خلیج فارس، 181 طرح از 24 استان کشور ارسال شده است.

    رستمی اضافه کرد: پس از داوری طرح‌ها از میان این تعداد طرح ارسالی 18 طرح انتخاب شده‌اند.

    وی با تاکید بر این که امروز 18 طرح مورد داوری قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: 18 طرح انتخاب شده توسط 71 داور از حوزه صنعت و دانشگاه مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته‌اند.

    رییس پارک علم و فناوری بوشهر خاطرنشان کرد: این 18 طرح در حضور داوران تخصصی این جشنواره اقدام به دفاع از طرح‌های خود می‌کنند.

    رستمی یادآور شد: در پایان این داوری‌ها، 5 طرح برتر انتخاب خواهند شد و در پی مراسمی که فردا چهارشنبه، 8 اردیبهشت ماه در دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی خلیج فارس برگزار می‌شود، مورد تقدیر می‌گیرند.

    وی با اشاره به جوایز ارسالی به 5 طرح برتر ادامه داد: به طرح‌های برتر 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه چهار درصد از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعطاء می‌شوند.

    وی همچنین خاطرنشان کرد: مجریان طرح‌های برتر که بخواهند محصولات خود را در پارک علم و فناوری بوشهر توسعه دهند، بدون انجام فرآیند پذیرش می‌توانند در پارک مستقر شوند.

    رییس پارک علم و فناوری بوشهر همچنین خاطرنشان کرد: به نفر اول این دوره از جشنواره جایزه نخبگی «شهید تندگویان» اعطاء خواهد شد.

    18 طرح‌ منتخب این دوره از جشنواره ملی دانایی خلیج فارس به شرح ذیل است:

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی