عصر بازار

قزوین پیشتاز در طرح صدور دفترچه‌ بیمه

عصر اعتبار- مدیرکل بهداشت و بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: استان قزوین در طرح صدور دفترچه بیمه برای مددجویان در کشور پیشتاز است.

قزوین پیشتاز در طرح صدور دفترچه‌ بیمه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از ایسنا، جعفر رحیمی در نشست کارشناسان و روسای بهداشت، درمان و امور بیمه استان‌های قم، فارس، کردستان، کرمانشاه، گیلان و مازندران که در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) تلاش می‌کند تا خدمات درمانی خود را به‌صورت فراگیر و در حد توان به مددجویان ارائه کند.

    وی افزود: فعالیت‌های کمیته امداد در سه بخش بهداشتی، بیمه درمان پایه و بیمه مکمل درمان ارائه می‌شود که هرکدام از این فعالیت‌ها توسط یک اداره در مجموعه امداد انجام می‌شود.

    رحیمی ادامه داد: با توجه به خصوصیت‌های جامعه هدف امداد که اکثریت آن‌ها افراد مسن و نیازمند هستند، نیازهای سلامت و بهداشتی آن‌ها تشدید می‌شود که در مجموعه امداد این نیازها اولویت‌بندی شده است.

    مدیرکل بهداشت و بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین خاطرنشان کرد: نیازهای جامعه هدف در حوزه سلامت با عموم جامعه متفاوت است و حتی در استان‌ها خدمات بهداشتی براساس نیاز مددجویان اولویت‌بندی می‌شود.

    وی تصریح کرد: مجموعه همکاران بهداشت و درمان استان قزوین در اجرای طرح صدور دفترچه بیمه در کشور به‌خوبی عمل کردند و پیش‌تاز هستند که لازم است از این تلاش‌ها تقدیر شود، چون رسالت ما خدمت به نیازمندان و محرومان است.

    رحیمی توضیح داد: کارشناسان استان‌های حاضر در این نشست با دریافت شرایط و ویژگی‌های اجرای طرح صدور دفترچه می‌توانند با استفاده از تجربیات همکاران بهداشت و درمان استان قزوین، این طرح را در استان خود به‌خوبی اجرا کنند.

    مدیرکل بهداشت و بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین با اشاره به این‌که مجموعه امداد تلاش می‌کند که افراد نیازمند و بیمار را به هر طریقی تحت پوشش بیمه درمان پایه قرار دهد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون، کمیته امداد با بیش از 11 هزار مرکز درمانی طرف قرارداد است.

    رحیمی یادآور شد: کمیته امداد 1300 پزشک خانواده، 622 بیمارستان دولتی و خصوصی، 2150 داروخانه و 2770 متخصص طرف قرارداد دارد ضمن این‌که نظارت مستمری بر روی این مراکز انجام می‌شود، در واقع ما با تمام مراکز دولتی در کشور قرارداد داریم و بسته‌های خدماتی امداد از قبیل خدمات دارویی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاه، خدمات بستری و تجهیزات به مددجویان ارائه می‌شود.

     


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو