عصر بازار

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس عنوان کرد:

تصویب قانون جدید مالیات‌های مستقیم با رویکرد شفافیت اقتصادی

عصر اعتبار- نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جدید مالیات‌های مستقیم با رویکرد شفافیت اقتصادی، افزایش خوداظهاری و جلوگیری از فرارهای مالیاتی مصوب شده است.

تصویب قانون جدید مالیات‌های مستقیم با رویکرد شفافیت اقتصادی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حسین حقیقی، مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان در دیدار با نماینده شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره‌کل، اظهار کرد: سال گذشته، 91 درصد درآمد مالیاتی استان محقق شد.

    وی اصول سازمان امور مالیاتی را عدالت، شفافیت، سلامت و فرهنگ‌سازی مالیاتی دانست و افزود: وجود نگاه یکپارچه و یکسان به مودیان مالیاتی و ایجاد زمینه و امکانات مناسب برای همکاری اصناف درخصوص انجام تکالیف قانونی و صنفی آنها از مهم‌ترین مواردی است که نظام مالیاتی به آن توجه دارد.

    مدیرکل امور مالیاتی گیلان اضافه کرد: همکاران مالیاتی در استان گیلان تمام تلاش خود را می‌کنند تا ضمن تامین درآمدهای مالیاتی، مساعدت لازم و قانونی را علی‌الخصوص در ارتباط با تولیدکنندگان داشته باشند.

    قربانی، نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار صمیمانه، ضمن تشکر از تلاش‌های مجموعه مدیریت و همکاران اداره‌کل امور مالیاتی استان، درخصوص تحقق در آمدهای مالیاتی، عنوان کرد: قانون جدید مالیات‌های مستقیم با رویکرد شفافیت اقتصادی، افزایش خوداظهاری و جلوگیری از فرارهای مالیاتی مصوب شده است.

    وی با تصریح بر اینکه با تحقق درآمدهای مالیاتی زمینه رشد و اعتلای اقتصاد مقاومتی فراهم خواهد شد، خاطرنشان کرد: امید است با اجرای قانون جدید مالیات‌های مستقیم شاهد عدالت مالیاتی، افزایش رفاه عمومی و رضایتمندی در بین مردم باشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی