عصر بازار

بازگرداندن کیف پول ۳۵ میلیون تومانی به صاحبش

عصر اعتبار- راننده تاکسی رامسری کیف دستی حاوی ۳۵ میلیون تومان وجه نقد را به صاحبش باز گرداند.

بازگرداندن کیف پول ۳۵ میلیون تومانی به صاحبش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، یک راننده تاکسی بی‌سیم رامسری کیف حاوی 35 میلیون تومان پول نقد را به صاحبش بازگرداند.

    احسان آریانفر، راننده تاکسی بیسیم رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با شرح ماجرا توضیح داد: برای ارائه سرویس با تاکسی خود به فرودگاه رامسر رفتم تا برای جابجایی مسافر، اقدام و مسافرانی که از فرودگاه تهران به رامسر آمده بودند را جابجا کنم. پس از پیاده کردن مسافر ناگهان متوجه کیف دستی در خودرو شدم که آن را به مدیر تاکسی بیسیم تحویل دادم.

    آریانفر بیان کرد: پس از بررسی محتویات کیف، چک و چک مسافرتی و دلار جمعا به مبلغ 35 میلیون تومان در کیف یافت شد و همچنین تعدادی نیز مدارک در کیف جا مانده بود. این مسافر با پرواز تهران به رامسر و سپس به چالوس رفته بود. با وی تماس گرفتیم و موضوع را به ایشان اطلاع دادیم و کیف را در حضور فرمانده پلیس فرودگاه به وی تحویل دادم.

    این راننده رامسری خاطرنشان کرد: حفظ اعتبار، امانت داری، دادن حق مردم و رعایت خصوصیات اخلاقی و دینی سر لوحه کار ماست و بسیار خوشحالم که توانستم امانت دار خوبی باشم و وجدانم را آسوده کنم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی