عصر بازار

توسط پست‌بانک‌ایران

کسب رتبه‌برتر ترویج فعالیت‌های فرهنگی و امر‌ به ‌معروف و نهی‌از‌منکر

عصر اعتبار- بر‌اساس ارزیابی هیات داوران ستاد‌ امر‌به‌معروف‌و‌نهی از‌منکر کشور، شورای فرهنگی و ستاد ‌امر‌به‌معروف‌و‌نهی از‌منکر پست‌بانک‌ایران، رتبه برتر در زمینه ترویج فعالیت‌های فرهنگی و امر‌به‌معروف‌و‌نهی از‌منکر درسطح کشور در بین دستگاه‌ها را از آن خود کرد.

کسب رتبه‌برتر ترویج فعالیت‌های فرهنگی و امر‌ به ‌معروف و نهی‌از‌منکر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سیدمهدی هاشمیان معاون وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور در مراسم تقدیر و تجلیل از فعالان روابط عمومی دستگاه ها و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، از سید رحمان حسین پور مدیر روابط عمومی پست بانک ایران به‌عنوان فعال نمونه در این عرصه تقدیر به عمل آورد وگفت: روابط‌عمومی این بانک با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضاهای موجود در درون سازمان خود توانسته است نهایت تلاش و کوشش را جهت ترویج امر‌به معروف و نهی از منکر بکار گرفته و تاثیر فراوان در مجموعه داشته باشد.
    وی تصریح کرد: کسب رتبه برتر توسط پست‌بانک‌ایران از میان تمامی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مردمی کشور بسیار مهم و با ارزش است و قطعاً آثار خوبی برای این بانک خواهد داشت.
    هاشمیان افزود: نقش روابط‌عمومی‌ها در ترویج ارزش‌های اسلامی و اخلاقی و مصادیق امر به معروف و نهی از منکر بسیار حیاتی است که خوشبختانه در این راستا روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران در اجرای سیاستها و همراهی با اهداف و برنامه‌های ستاد بسیار خوب عمل کرده است.
    وی تاکید کرد‌: روابط‌عمومی‌ها مظلومانه و بدون توقع در همه زمینه‌های فرهنگی پیشگام بوده و هستند و همواره در اجرای امربه معروف و نهی از منکر کوشا بوده و تعامل خوبی با بخش‌های درون‌ و برون سازمانی دارند.
    سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط‌عمومی و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر نیز در این مراسم ضمن تبیین و معرفی تاریخچه پست‌بانک‌ایران و تشریح احصاء مصادیق امر به معروف و نهی از منکر این بانک از جمله؛ خوش‌اخلاقی، نظم، سرعت در‌کار و مقید‌بودن به اصول و هنجارهای ارزشی و پاسخگوئی درقبال مسئولیت‌اجتماعی و رعایت قانون و اخلاق گفت: قطعا تذکر موجب تشکر شده و منجر به اصلاح رفتار، تعالی و شکوفائی هر سازمان خواهد داشت.
    وی افزود: روابط‌عمومی وظیفه احصاء،‌ تهیه و اطلاع‌رسانی امور مربوط به مسائل فرهنگی و شورای امر به معروف و نهی از منکر را برعهده دارد و بایستی تلاش کند تا با شناسائی مصادیق خوبی و نیکی در حوزه خدمت‌رسانی به نحو احسن در بین افراد مجموعه تأثیرگذار باشد.
    حسین‌پور درپایان از درایت مدیریت و تلاش‌ها و زحمات دکتر هاشمیان و همکاران وی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تقدیر کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    پورسعید خلیلی