عصر بازار

بسته اعتباری حمایت ازتوسعه ورزش در بانک صادرات ایران رونمایی شد

عصر اعتبار- بانک صادرات ایران به منظور تامین منابع مالی لازم برای خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز و تعمیر و بازسازی اماکن ورزشی از بسته اعتباری حمایت از توسعه ورزش رونمایی کرد.

بسته اعتباری حمایت ازتوسعه ورزش در بانک صادرات ایران رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، روابط عمومی بانک صادرات ایران، در قالب این بسته حمایتی اعطای تسهیلات وفق تدابیر اتخاذ شده بابت بازسازی و تعمیر مستحدثات اماکن ورزشی برای متقاضیانی امکان پذیر است که مالکیت واحدهای ورزشی را داشته باشند و اعطای تسهیلات به منظورخرید لوازم و تجهیزات به استناد اجاره نامه رسمی و یا تنظیم قرارداد اجاره در دفاتر معاملات مسکن  میسر است.
    این گزارش می افزاید: نرخ سود و وجه التزام تسهیلات در چارچوب ضوابط ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مطابق با نرخ های جاری بانک می باشد، نداشتن بدهی غیر جاری و چک برگشتی در شبکه بانکی کشور حسب استعلام های قانونی نیز در شمار شرایطی است که متقاضیان بایستی واجد آن باشند.
    متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه دریافت تسهیلات به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.
    همچنین این بانک همراستا با برنامه های دولت تدبیر و امید و با هدف رونق فعالیت های اقتصادی اقدام به تدوین بسته های حمایتی اعتباری در بخش های تولیدی و خدماتی کرده است که با استقبال  فعالین این بخش ها روبه رو شده است.
    شایان ذکر است بانک متبوع با رویکرد حمایت از تولید ملی، افزایش اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی بسته های اعتباری ویژه ای را تدوین و به اجرا گذاشته است و فعالان اقتصادی هر بخش می توانند متناسب با نوع، ماهیت و حجم فعالیت مجموعه متبوعشان از تسهیلات بانک استفاده کنند تا از این طریق زمینه برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه فعالیت های تولیدی و خدماتی بیش از پیش ایجاد گردد.
    گفتنی است بسته اعتباری ویژه ناشران طراحی و روانه بازار شده که بانک تأمین منابع مالی مورد نیاز ناشران برای انتشار محصولات فرهنگی در بخش های مختلف همچون: تامین سرمایه درگردش به منظور تألیف، خرید کاغذ و ملزومات و اعطای تسهیلات برای خرید ماشین آلات چاپ را در بسته اعتباری جدید لحاظ کرده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی