عصر بازار

معاون مدیرکل دفتر فنی و حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور:

هزینه‌کرد واحدهای صنعتی برای امور پژوهشی از مالیات آنها کسر می‌شود

عصر اعتبار- معاون مدیرکل دفتر فنی و حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سازمان امور مالیاتی کشور به منظور حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی هزینه‌کرد اقدامات پژوهشی واحدهای صنعتی را بعد از ارائه تایید‌نامه از مالیات آنها کسر می‌کند.

هزینه‌کرد واحدهای صنعتی برای امور پژوهشی از مالیات آنها کسر می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمد برزگری صبح امروز در مراسم اختتامیه چهل و نهمین اجلاس معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه‌های کشور در اردبیل اظهار کرد: سیاست سازمان امور مالیاتی کشور حمایت از اقدامات و فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است و می‌خواهیم که زمینه در این رابطه گسترش یابد و در حد توان از اینگونه فعالیت‌ها حمایت می‌کنیم.

    وی یادآور شد: از 8 فروردین‌ماه سال جاری تمامی فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و یا فعالیت‌هایی که در پارک‌های علم و فناوری و یا شهرک‌های فناور انجام می‌شود با ارائه تایید نامه از پارک‌های علم و فناوری و پارک‌های علم و فناوری مشمول معافیت مالیاتی خواهند بود که این اقدام نیز در راستای حمایت از اینگونه پژوهش‌ها انجام می‌شود.

    معاون مدیرکل دفتر فنی و حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سعی کردیم که پژوهش و حرکت‌های مبتنی بر خلاقیت در واحدهای صنعتی نیز گسترش یابد که امر کسر از مالیات و معافیت از مالیات از سوی سازمان امور مالیاتی کشور در این زمینه صورت می‌گیرد.

    برزگری بیان کرد: مسؤولان دانشگاه‌ها باید توجه داشته باشند که تمامی فعالیت‌های اقتصادی حتما باید در قالب اظهارنامه دفاتر و اسناد تقدیم امور مالیاتی شود تا بعد از آن دچار مشکلی در زمینه حسابرسی به اینگونه موارد نباشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی