عصر بازار

با تصویب هیات وزیران؛

هزینه های پیوند مغز استخوان و اعضای حساس بدن مشمول تعهدات بیمه پایه قرار گرفت

عصر اعتبار- هزینه های پیوند کبد، قلب، ریه، روده، پانکراس و مغز استخوان، با تصویب هیات وزیران ، مشمول تعهدات بیمه پایه سازمان های بیمه گر قرار گرفت. همچنین کلیه اقدامات تشخیصی و درمانی سرپایی و بستری پس از پیوند همه ارگان ها، مشابه سایر بیماران تحت پوشش سازمان های بیمه گر می باشد.

هزینه های پیوند مغز استخوان و اعضای حساس بدن مشمول تعهدات بیمه پایه قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، این تصمیم در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و در راستای تصمیمات شصت و یکمین جلسه شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور درخصوص پوشش بیمه ای هزینه های پیوند اعضای بدن اتخاذ شد.
    هیات دولت همچنین اجرای بیمه فوت و حوادث بازنشستگان و مستخدمین رسمی دستگاه های اجرایی را به مدت پنج سال دیگر تمدید کرد و مبلغ آن را از 30 میلیون ریال به 50 میلیون ریال افزایش داد.
    اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، از دیگر مصوبات این جلسه هیات وزیران بود. بر پایه این اصلاحات مواردی از قبیل تعریف دقیق مؤسسه خبری، الزام مدیران مسئول به بیمه کردن کارکنان رسانه، الزام رسانه ها به نشر پاسخ ظرف 24 ساعت پس از وصول، الزام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به فراهم کردن تمهیدات لازم برای الکترونیکی کردن انتخابات مدیران مسئول، الزام رسانه های الکترونیکی بر خط به اعلام نام و نشانی مراکزی که خدمات میزبانی و پشتیبانی خود را از آنها دریافت می کنند در شناسنامه رسانه، انحصار ارایه خدمات دامنه و میزبانی به رسانه های دارای مجوز، الزام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اعلام دلایل مخالفت هیات نظارت بر مطبوعات با درخواست متقاضیان انتشار رسانه ظرف 15 روز ذکر شده است.
    از آنجایی که براساس قانون مطبوعات، نشریات الکترونیکی نیز مشمول این قانون شدند و همچنین به منظور یکپارچه سازی متن آیین نامه به دلیل تغییرات متعدد در زمان های مختلف، اصلاحیه آن تهیه و به تصویب رسید.
    در ادامه جلسه،هیات وزیران با اختصاص مبلغ 13 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به وزارت جهاد کشاورزی برای پرداخت سهم دولت و تقویت صندوق بیمه محصولات کشاورزی موافقت کرد.
    آیین نامه های مالی و معاملاتی سازمان خصوصی سازی،از دیگر مصوبات جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو