عصر بازار

عضو هیأت مدیره در بازدید از اداره امور شعب استان گیلان:

یکی از مهمترین بخش‌های مورد توجه در اقتصاد مقاومتی تولید کالا و خدماتی است که قابلیت صادرات داشته باشند

عصر اعتبار- غلامرضا پناهی عضو هیأت مدیره و معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران از اداره امور شعب استان‌ گیلان و شعب رشت و انزلی بازدید به عمل آورد.

یکی از مهمترین بخش‌های مورد توجه در اقتصاد مقاومتی تولید کالا و خدماتی است که قابلیت صادرات داشته باشند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، پناهی ضمن نکوداشت هفته دولت، یاد و خاطر دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهیدان محمدعلی رجایی و دکتر محمدجواد باهنر را به عنوان دو الگوی ناب دولتمردی در نظام اسلامی گرامی داشت.
    وی در ادامه بانک ملی ایران را به عنوان بانکی بی‌ادعا ولی پیشتاز درعرصه خدمتگذاری به بخش‌های مختلف اقتصادی کشور برشمرد و بر تخصیص منابع محدود بانک‌ها در بخش‌های پایدار و با توجیه و مزیت اقتصادی تأکید کرد و افزایش تولید و اشتغال را در سایه توجه ویژه به طرح های کوچک و متوسط و تکمیل پروژه‌های ناتمام محقق دانست .
    پناهی در ادامه از مدیران استان خواست به منظور جلوگیری از اتلاف منابع کشور به صورت ویژه تکمیل طرح‌های نیمه تمام را پیگیری نمایند.
    وی همچنین تأکیدکرد: منابع سرمایه‌گذاری محدود بوده و استفاده کنندگان از این منابع می بایست در برگشت بموقع این منابع به بانک عزم ملی و احساس مسئولیت در مقابل جامعه را در خود تقویت نمایند.
    عضو هیأت مدیره افزود: یکی از مهمترین بخش های مورد توجه در اقتصاد مقاومتی تولید کالا و خدماتی است که قابلیت صادرات داشته باشند.
    ایشان در پایان ضمن اشاره به حمایت کامل از صادرات غیر نفتی کشور به عنوان یکی از سیاست های اصلی بانک ملی ایران تأکید کرد بانک ملی آمادگی دارد به منظور حمایت از صادرات کشور با کمک واحدهای داخل و خارج از کشور خدمات بانکی مورد نیاز صادر کنندگان را فراهم سازد و همچنین اعتبار اسنادی دریافتی بابت صادرات کشور را تأمین مالی کند.
    در این بازدید آزادی مدیر امور شعب منطقه یک کشور و امین زارع رئیس اداره کل خارجه نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی