عصر بازار

مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان خبر داد

آغاز فروش بیمه‌نامه جدید "ازدواج" از هفته جاری

عصر اعتبار- مدیر کل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان برای ثبت نام به منظور خرید بیمه ازدواج می‌توانند از هفته جاری اقدام کنند.

آغاز فروش بیمه‌نامه جدید "ازدواج" از هفته جاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ناصر صبحی قره‌ملکی اظهارکرد:  از  50 هزار تومان به بالا قیمت سپرده بیمه ازدواج است و هر فرد بر اساس سرمایه گذاری خود از مزیت‌های این بیمه می‌تواند بهره مند شود.

    وی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود امضای تفاهمنامه با بیمه ایران در زمینه ازدواج با بیمه تعاون نیز چنین تفاهمنامه‌ای را امضا کردید، گفت: تفاهمنامه ما در زمینه ازدواج با بیمه ایران نواقصی ندارد و تفاهمنامه خوبی است ولی چون فضای رقابتی به وجود آورده‌ایم، بیمه‌های دیگر حاضر شده‌اند که امتیازات بیشتری بدهند. ما نیز برای دریافت این امتیازات به نفع جوانان تصمیم گرفتیم تفاهمنامه جدیدی در زمینه بیمه ازدواج امضاء کنیم. هر بیمه و بانکی که بتواند برای جوانان تسهیلات بیشتری ارائه کند حاضر به تعامل با آنها و انعقاد تفاهم نامه هستیم.

    صبحی گفت: ما پیش از این با بیمه ایران نیز در زمینه ازدواج تفاهم نامه‌ای امضاء کرده بودیم که بر اساس آن فرد پس از پنج سال از خرید بیمه نامه می‌توانست از مزایای آن بهره ببرد؛ اما در تفاهم نامه منعقد شده با بیمه تعاون امکان بهره برداری از بیمه نامه ازدواج پس از چهار سال امکان پذیر است.

    وی در ادامه گفت: در قرارداد منعقد شده با بیمه ایران فرد تا 35 سالگی امکان خرید بیمه را داشت اما در تفاهم نامه با بیمه تعاون افراد می‌توانند تا 40 سالگی اقدام به خرید بیمه نامه بکنند.

    بیمه ازدواج جدید پس از چهار سال از خرید بیمه‌نامه قابل بهره‌برداری است.افراد تا 40 سالگی امکان خریداری آن را دارند. بر اساس آن جوانان دارای تحصیلات در امور بیمه‌ای در استخدام بیمه تعاون در اولویت قرار می‌گیرند علاوه بر آن خدمات پیش‌،حین و پس از ازدواج و مهریه مشمول بیمه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی