عصر بازار

پرویزیان اعلام کرد:

دلایل افزایش نرخ سود بازار بین بانکی

عصر اعتبار- رئیس کانون بانک های خصوصی افزایش نرخ سود بازار بین بانکی را تائید کرد و گفت: این مساله دلایل فراوانی دارد که از جمله آنها تشدید نیاز بانک ها برای ایفای تعهدات خود در زمینه بنگاه های زودبازده و اعطای تسهیلات به ۷ هزار و ۵۰۰ بنگاه اقتصادی است.

دلایل افزایش نرخ سود بازار بین بانکی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، کوروش پرویزیان درباره اینکه آیا نرخ سود بازار بین بانکی همچنان 17 درصد است یا افزایش یافته؟ گفت: در هفته های اخیر رقم سود بازار بین بانکی تا حدودی افزایش یافته است.

    رئیس کانون بانک های خصوصی درباره دلایل افزایش نرخ سود بازار بین بانکی افزود: این مساله دلایل فراوانی دارد که از جمله آنها تشدید نیاز بانک ها برای ایفای تعهدات خود در زمینه بنگاه های زودبازده و اعطای تسهیلات به 7 هزار و 500 بنگاه اقتصادی است.

    مدیرعامل بانک پارسیان ادامه داد: با توجه به مخاطره افزایش نرخ تورم، سیاستگذار پولی ناچار شده است محدودیت هایی را در تصمیمات انبساطی خود بگیرد. وی البته از اعلام رقم نرخ سود در بازار بین بانکی خودداری کرد.

    گفتنی است: یک منبع آگاه در نظام بانکی امروز به خبرنگار ایبِنا گفته است که نرخ سود بازار بین بانکی در هفته های اخیر از 17 درصد به 22 درصد رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی