عصر بازار

بنیانگذار بیمه زندگی مان ۸۱ ساله شد

عصر اعتبار- ۸۱ سال پیش زمانی که بیمه ایران به کوشش الکساندر آقایان و علی‌اکبر داور و با سرمایه‌ دولتی ۲۰ میلیون ریال تاسیس شد کسی فکر نمی کرد امروز نه تنها درسراسر کشور، بلکه درکشورهای اروپایی و آسیایی، بویژه در خاورمیانه نامی پر آوازه و آشنا باشد.

بنیانگذار بیمه زندگی مان ۸۱ ساله شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، پانزدهم آبان‌ماه تاریخی است به یادماندنی درصنعت بیمه کشورچرا که  در سال 1314 ، در چنین‌روزی، شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تأسیس شد و به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در کشور آغاز به کارکرد و به  تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد. بیمه ایران از همان ابتدا صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز کرد.به طوری که این بیمه در کلیه رشته‌های بیمه زندگی و غیرزندگی فعالیت می‌کند و با عرضه بیمه‌های تجاری و خانواده شامل بیمه‌های اتومبیل‌، اشخاص (عمر – حادثه – درمان )، آتش‌سوزی، باربری، مهندسی و مسئولیت بیش از 50درصد سهم بیمه‌های بازرگانی کشور را دراختیاردارد. دربخش حمایت‌های ملی نیز اکثریت پروژه های بزرگ ملی نظیر نفت و گاز و پتروشیمی، هواپیمایی، سدسازی، نیروگاه ها و صنایع تحت پوشش این بیمه است که در مواقع لزوم خطرات بیمه‌شده خود را نزد بازارهای بین المللی بیمه اتکائی می کند. بیمه ایران با توجه به ظرفیت بالای ریسک‌پذیری خود، علاوه بر انجام بیمه های مستقیم، نسبت به پذیرش ریسک به صورت بیمه‌اتکایی قبولی از شرکت‌های بیمه داخلی و خارجی اقدام می کند .
    پایگاه خبری عصر اعتبار به میمنت فرا رسیدن 15 آبان، سالروز تأسیس موسسه بیمه ایران  ، ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به مدیران و  تمامی کارکنان شریف و شایسته و مشتریان این موسسه ، متواضعانه و صمیمانه امیدوار است در سایه عنایات و الطاف الهی، توفیقی دوچندان در پیمودن مسیر رشد و پیشرفت و تعالی ، نصیبتان شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی