عصر بازار

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد:

سیستم متمرکز تجمیع سوابق بیمه‌ای اجرایی می‌شود

عصر اعتبار- معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت:به دنبال آن هستیم تا ۲ ماه آینده سیستم متمرکز تجمیع سوابق را اجرایی کنیم تا دیگر بیمه شدگان تأمین اجتماعی نیاز به حضور در شعبه‌های مختلف برای تجمیع سوابق بیمه را نداشته باشند.

سیستم متمرکز تجمیع سوابق بیمه‌ای اجرایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از فارس، محمدحسن زدا  اظهار داشت: 50 برنامه عملیاتی در معاونت فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی تعریف و در حال اجرا است که بر اساس این برنامه‌ها ارائه خدمات به بیمه‌شدگان سازمان با سهولت بیشتری ارائه خواهد شد.

    وی افزود: در حال حاضر پرداخت مستمری‌ها متمرکز شده است و لیست‌ها نیز به صورت اینترنتی ارائه می‌شود و همین طور ابلاغ‌ها را نیز مکانیزه اعلام می‌کنیم.

    معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی، بیان داشت: به دنبال آن هستیم که هزینه دفن و کفن، کمک هزینه ازدواج و دیگر خدماتی که تأمین اجتماعی به بیمه‌شدگان خود ارائه می‌دهد با سهولت بیشتری ارائه شود. به عنوان مثال با آرامستان‌های سراسر کشور قرارداد بسته‌‌ایم تا در صورت فوت بیمه‌ شده‌ای آرامستان هزینه‌ای که تأمین اجتماعی پرداخت می‌کند را کسر کند و ماهانه لیست خود را به تأمین اجتماعی ارائه دهد و مابه‌التفاوت را دریافت کند.

    زدا ادامه داد: بر همین اساس دیگر لازم نیست خانواده متوفی به دنبال هزینه دفن و کفن در شعبات تأمین اجتماعی باشند.

    وی گفت: در حال حاضر بازرسی‌های تأمین اجتماعی هوشمند شده است که تحول عظیمی در این خصوص ایجاد شده و از نظر امنیتی دیگر هیچ گونه اقدام غیرقانونی در این حوزه صورت نخواهد گرفت.

    معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی افزود: بر همین اساس به بازرسان تبلت‌هایی داده شده است که مشخصات کارگاه را برای آنها ارسال می‌کنیم و بدون هماهنگی قبلی به کارگاه مراجعه می‌کنند و اطلاعات لازم را تکمیل خواهند کرد.

    زدا افزود: با هوشمند شدن بازرسی‌ها 500 نفر از نیروهای ما کاهش پیدا می‌کند.

    وی درباره الکترونیکی شدن پرونده‌های بیمه‌شدگان نیز افزود: به دنبال حذف کاغذ در شعبات تأمین اجتماعی هستیم و بر همین اساس نیز به صورت پایلوت شعبه‌های 25 و 4 تهران و همین‌طور شعبه زرندیه استان مرکزی اقدام به الکترونیکی شدن پرونده‌ها کرده‌اند که اگر به نتیجه برسیم 350 شعبه کشور زیر پوشش پرونده الکترونیک می‌رود.

    معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی درباره تجمیع سوابق بیمه‌ای نیز اظهار داشت: به دنبال آن هستیم تا 2 ماه آینده سیستم متمرکز تجمیع سوابق را اجرایی کنیم و دیگر یک بازنشسته و یا بیمه شده تأمین اجتماعی نیاز به حضور در شعبه‌های مختلف برای تجمیع بیمه نداشته باشند و به عنوان مثال حکم بازنشستگی را در طول چند روز صادر خواهیم کرد.

    زدا با اشاره به اینکه باید طعم شیرین تأمین اجتماعی را به بیمه‌شدگان بچشانیم، گفت: تا به حال مردم برای دریافت خدمات به ما مراجعه می‌کردند و ما به دنبال آن هستیم که از این به بعد ما برای ارائه خدمت به مردم مراجعه کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو