عصر بازار

حضور مدیرعامل در گردهمایی نمایندگان استان اصفهان بیمه "ما"

عصر اعتبار- مهندس صفدری به همراه تعدای از معاونین، مشاورین و مدیران از شعبه اصفهان بازدید و در گردهمایی نمایندگان حضور یافتند.

حضور مدیرعامل در گردهمایی نمایندگان استان اصفهان بیمه "ما"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ، در این بازدید آقایان قربانی معاون فنی، زاهدوند مشاور مدیر عامل ، شفیعی مدیر امور شعب ، اسلامی مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری و مددی مدیر امور نمایندگان ، معاونین و سرپرستان محترم حوزه های 14 گانه بانک ملت استان اصفهان ، مهندس صفدری را همراهی کردند.
    در ابتدای مراسم محمدناصر فولاد پور  رییس شعبه اصفهان ضمن خوش آمدگویی به مدیر عامل محترم و مدعوین، با ارائه گزارش عملکرد کلی ،  ضریب خسارت و سهم از بازار  شعبه خود را تشریح نمود.
    در ادامه آقای اسلامی مدیر محترم بیمه های عمر و سرمایه گذاری با توجه به سهم عمده پرتفوی شعبه اصفهان در جذب بیمه های عمر و سرمایه گذاری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نمایندگان به ارائه آمار و عملکرد و تشریح سیاست های جذب و بازاریابی بیمه عمر پرداختند.
    در ادامه مراسم آقای قربانی معاون محترم فنی درباره مزیت های رقابتی، نحوه نرخ دهی و شرایط تعدیل شده در حوزه فنی و صدور بیمه نامه های بدنه و مسئولیت پرداختند و سیاست های کلی شرکت را در مواجهه با مناقصات بیمه تشریح نمودند
    در بخش بعدی جناب آقای مهندس صفدری مدیر عامل محترم شرکت، کلام خود را با ارائه عملکرد و تشریح کارنامه شرکت و موقعیت شرکت در بازار بیمه آغاز نمودند و در ادامه به نکات ارزشمندی در خصوص مسائل بازار شناسی و بازاریابی و بازار گرمی و تکنیک های مواجهه با بازار و جذب مشتریان اشاره نمودند و در پایان ضمن ارائه رهنمودهای لازم به شبکه فروش و نمایندگان توقعات مدیریت کلان شرکت و هیات مدیره محترم را از شبکه فروش بیان فرمودند.
    در خاتمه، جلسه پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان برگزار گردید و در پایان طی مراسمی از نمایندگان برتر سال 95 که در فروش کلیه بیمه نامه ها و شاخص های بیمه گری و مالی برتر بودند، تقدیر به عمل آمد.افراد منتخب خانم ها نسیم نوربخش، طیبه علی قاسمی، معصومه نقوی، سمانه سادات ابراهیمی و آقای مجید غفاری گوشه بودند.
    سپس مهندس صفدری و هیات همراه در محل شعبه اصفهان حاضر شده و دیدار مشترکی با کارکنان شعبه اصفهان داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو