عصر بازار

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران:

هر روز باید نحوه خدمت رسانی به مشتریان بهبود یابد

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: مشتری، مهمترین دارایی بانک است و هر روز باید نحوه خدمت رسانی به مشتریان بهبود یابد.

هر روز باید نحوه خدمت رسانی به مشتریان بهبود یابد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، برات کریمی در پایان نخستین دوره جدید آموزش متصدیان شعب برای ارائه طرح های نوین بانک در راستای ارتقاء سطح خدمات به مشتریان با بیان این که امروز در دنیا، کیفیت خدمت رسانی به مشتریان از کمیت آن اهمیت بیشتری دارد، اظهار کرد: مشتری مداری است که سود بانکداری را افزایش می دهد و در این زمینه باید به طور مرتب اقدامات ویژه ای در نظر گرفت.
    معاون شعب بانک ملی ایران با اشاره به این که اکنون وضعیت بانک در زمینه رشد منابع، نسبت مطالبات معوق به کل تسهیلات و نیز ریسک اعتباری بسیار مطلوب است، ادامه داد: همه اینها زمانی اثربخش است که بتوانیم مشتری را به بهترین شکل راضی نگه داریم و با سرعت و دقت، خواسته او را برآورده کنیم.
    کریمی با بیان این که بانک ملی ایران پیش از این تجربه های موفقی در زمینه اجرای طرح هایی مانند مشتریان VIP، طرح بازاریابی و ایجاد باجه های ترویج بانکداری داشته است، گفت: در روزگاری که رقابت میان کمیت بانک ها به شدت افزایش یافته، بهبود کیفیت خدمات می تواند مزیتی رقابتی باشد و بانک ملی ایران تمام تلاش خود را می کند که مثل همیشه در این زمینه سرآمد باشد.
    عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که متصدیان بانکی در آینده می توانند مدیران ارشد بانک باشند، گفت: آموزش مستمر باعث می شود مشکلات اجرایی به تدریج شناخته و برطرف شود، بنابراین بدنه بانک ملی ایران روز به روز از نظر دانش و توان قوی تر خواهد شد.
    کریمی در پایان از ادارات کل سازمان و روش ها، بازاریابی، سرمایه انسانی، آموزش، روابط عمومی و بخش انفورماتیک بانک که دراجرای طرح و برگزاری این دوره آموزشی نقش موثر داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی