عصر بازار

با هدف ارائه بانکداری دیجیتال برگزار شد:

همایش بزرگ کارکنان بانک ایران زمین در مدیریت شعب خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان

عصر اعتبار- جلسه انگیزشی و آموزشی توسط مدیریت شعب استان خراسان جنوبی با متصدیان امور بانکی شعب که به عنوان پرچم داران بانک در عرصه معرفی خدمات بانک هستند، با حضور مدیر استان برگزار شد.

همایش بزرگ کارکنان بانک ایران زمین در مدیریت شعب خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار», در ابتدای جلسه یزدانی مدیراستان ضمن خوش آمدگویی به متصدیان اموربانکی مطالبی را در خصوص پیشرفت و بروزآمدی بانک بیان کرده و گفت: وجه تمایز بانک ایران زمین نسبت به بانک ها ی دیگر تکریم و منزلت مشتری است، و از کارکنان خواست تکریم ارباب رجوع را سرلوحه امور خود قرار دهند.
    وی در خصوص ذهنیت مثبتی که موسسه مولی الموحدین در بین آحاد مردم داشته که این ذهنیت و اعتماد به بانک هم منتقل شده گفت: تمام کارکنان باید در تلاش باشند که بیشترین خدمات رو با کمترین زمان ممکن و با بهترین منزلت و کرامت انسانی به مشتریان ارائه و باعث تقویت هرچه بیشتر این حس اعتماد در بین آحاد جامعه شوند.
    یزدانی در ادمه سخنان خود افزود: با توجه به راهبرد تعیین شده سازمان در سال جاری توسط مدیران ارشد، از کلیه پرسنل خواست که در راه رسیدن به اهداف بلند مرتبه اعلام شده کوشا باشند.
    در ادامه این جلسه امینی نسب از پرسنل انفورماتیک مطالب خود را در خصوص بانکداری دیجیتال و تفاوت این نوع بانکداری با بانکداری الکترونیک سنتی را بیان کرد.
    وی از پرسنل خواست که مشتریان جوان را که دارای پتانسیل بالایی برای استفاده از خدمات دیجیتالی بانک دارند را شناسایی و نسبت به معرفی کامل سرویس های دیجیتالی بانک تشویق کنند.
    امینی نسب در خصوص درگاه الکترونیک شعب، سرویس کاتالوگ و سامانه BI توضیحاتی را ارائه کرد و از متصدیان خواست که شرکت هایی که توانایی و خلاقیت ایجاد خدمات را دارند شناسایی تا با استفاده از این ایده ها بتوانیم سرویس های دیجیتالی جدیدی را به مشتریان ارائه دهیم.
    در پایان جلسه یزدانی پس از گوش دادن به سوالات و پیشنهادات پرسنل راهکارهای فنی و عملی در این موارد ارائه کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی