عصر بازار

با حضور مدیران پست بانک ایران برگزار شد؛

همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

عصر اعتبار- همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات، مدیران عامل شرکت های تابعه از جمله پست بانک ایران در سالن همایش های شهید قندی در حال برگزاری است.

همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مطابق تصویب شورای عالی فضای مجازی 30 پروژه برای رسیدن به نقطه مطلوب شبکه ملی اطلاعات درنظر گرفته شده است، گفت: سند تبیین الزامات که به تصویب شورای عالی فضای مجازی رسیده است علاوه بر تعریف شبکه ملی اطلاعات فاصله آن چیزی که تاکنون اجرا شده و آن چیزی که باید به اجرا برسد را مشخص کرده است.

    جهرمی در ادامه با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در طول چهارسال دولت یازدهم برای ترقی و توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات تلاش کردند، گفت: درچهار سال ابتدای دولت شاخص های ICT رشد بی نظیری کرد که شامل افزایش پهن باند، افزایش پهنای باند، رشد شاخص های بین المللی ، تسهیل مقررات قانونگذاری، رعایت حقوق مصرف کننده، اصلاح ساختار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می شد.
    عضو کابینه دولت تدبیر و امید با بیان اینکه همانطورکه وعده داده بودم از نیروهای تربیت شده درون وزارت ارتباطات استفاده کردم، گفت: انشاله تیم جدید با همدلی جدی و اخذ مشاوره از مدیران سابق که کنار ما هستند، استفاده از ظرفیت نیروی جوان که در احکام آنان آمده است را در دستور کار خود قرار دهند و استفاده از بانوان را همانطور که در مجلس قول دادم و به آن نیز تاجایی که می شد، عمل کردم، دنبال کنند.
    بالاترین مقام مسوول حوزه ICT کشور اظهار امیدواری کرد: انشااله مدیران جدید همانطور که وعده دادند با پاکدستی، حداکثر انرژی و تعهد به احکام بالادستی و حفظ حقوق مردم وضعیت شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعت را به اهداف تعیین شده در برنامه ها برسانیم.
    همچنین دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در این همایش به تشریح و تبیین قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال در روستاها و نحوه اعطای تسهیلات توسط این بانک به افراد واجد شرایط طرح مذکور پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو