عصر بازار

همزمان با ایام الله دهه فجر؛

افتتاح شعبه بازسازی شده اندیمشک بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- شعبه اندیمشک بانک قرض الحسنه مهر ایران به میمنت ایام الله دهه فجر و همگام با فرارسیدن سی و نهمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی در استان خوزستان بازسازی و افتتاح شد.

افتتاح شعبه بازسازی شده اندیمشک بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مراسم افتتاح این شعبه روز شنبه مورخ 14 بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور سیاوش توحیدی مدیریت شعب استان خوزستان به همراه جمعی از مشتریان و مسئولین شهری شهرستان اندیمشک برگزار شد.
    سیاوش توحیدی مدیرشعب استان خوزستان بانک قرض الحسنه مهر ایران در این مراسم که با حضور جمعی از مشتریان و و مسئولین شهرستان اندیمشک برگزار شد، گفت: شعبه اندیمشک این بانک در یک فرایند دو ماهه مورد بازسازی قرار گرفته و هم اکنون در حال ارائه خدمات به مشتریان است.
    وی افزود: نزدیک به 80 درصد شعب استان خوزستان از خدمات باجه الکترونیک برخوردار هستند و در این شعبه نیز به زودی سرویس های خاص خدمات بانکداری نوین همانند راه اندازی وب کیسوک و سایر خدمات الکترونیک ارائه خواهد شد.
    توحیدی ادامه داد: خوشبختانه سامانه های بانکداری نوین بانک قرض الحسنه مهر ایران به خوبی توانسته است نیاز های مشتریان را در این زمینه خدمتی برطرف سازد و این سامانه ها به خوبی مورد استقبال هموطنان قرار گرفته اند.
    شایان ذکر است، در ایام الله دهه مبارک فجر، 2 شعبه جدید بانک قرض الحسنه مهرایران در شهرستان علی آباد کتول استان گلستان و شهر کرج استان البرز نیز افتتاح خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی