عصر بازار

پیام مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۷

عصر اعتبار- فرارسیدن سال نو، بهار طبیعت و عید سعید نوروز، جلوه ای متعالی از اندیشه ورزی، بالندگی، پویایی، تحول، شادابی و نشاط است.

پیام مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۷
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» متن پیام بدین شرح است:

    یا مقلب القلوب و الابصار / یا مدبر الیل و النهار
    یا محول الحول و الاحوال/ حول حالنا الی احسن الحال


    فرارسیدن سال نو، بهار طبیعت و عید سعید نوروز، جلوه ای متعالی از اندیشه ورزی، بالندگی، پویایی، تحول، شادابی و نشاط است.
    بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالی که گذشت بار دیگر به پشتوانه صاحبان سهام، مشتریان و خیرین ارجمند همدلی و همبستگی را سرلوحه کار خود قرار داده و در سایه اعتماد ارزشمند هموطنان، سالی پر فروغ را تجربه کرد.
    در ده سال گذشته موفق شدیم تا با تکیه بر اعتماد و همکاری مشتریان، سهامداران، مدیران و کارکنان بانک، گامهای مثبت و موثری را در مسیر پیشرفت بانک برداشته و آنگونه باشیم که شایسته هموطنان عزیزمان است.
    اعتقاد داریم که حمایت از سرمایه های اجتماعی به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی، نقش بسیار برجسته ای را در رشد و شکوفایی کشور رقم خواهد زد، از این رو طی یکدهه فعالیت و تلاش موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران با وفاق و همدلی کلیه کارکنان بانک در راستای تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دولت محترم و بانک مرکزی اقدامات شایسته ای صورت پذیرفته است.
    اینک در آغاز سال نو خورشیدی و رویش دوباره طبیعت لازم می دانم تا همراهی های صورت گرفته خیرین، مشتریان، مسئولان و همکاران خود را در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامیمان سپاس گوییم و در سالی که در پیش رو داریم عزم خود را جزم نموده و توسعه و تعمیم فرهنگ غنی قرض الحسنه با تاکید بر اصول مشتری مداری و تکریم مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
    همه همکاران عزیز وظیفه دارند تا این اصول را با جان و دل باور داشته و در سال جدید بهترین خدمات خود را به مردم شریف ایران اسلامی تقدیم نمایند، تا در راه حصول شکوفایی اقتصادی و رفاه عمومی جامعه اقدامات مطلوب و موثری صورت پذیرد.
    در سال 1397 همچون سال های قبل، توسعه خدمات بانکی توام با گسترش توجهات به ابعاد نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر سلامت عملیات و حساسیت ویژه نسبت به تحقق اهداف تعیین شده اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت در رأس برنامه های بانک قرض الحسنه مهر ایران قرار دارد.
    بدون تردید با همت و تلاش مجدانه ای که در شما عزیزان سراغ دارم، در سال جدید نقش اثر گذار بانک قرض الحسنه مهر ایران را بیش از گذشته در صحنه اقتصاد کشور و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود احساس خواهیم نمود.
    امید آن داریم در سایه الطاف بیکران خداوند سبحان، با همکاری سرمایه انسانی توانمند، کار آمد و ارزشمند این بانک و به مدد حس خود باوری، اتکا بر قابلیت های درونی سازمان و فعالیت مضاعف در اجرای سیاست ها و اولویت های بانک، اقدامات شایسته ای را شاهد باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی