عصر بازار

امارات با سرمایه گذاری ۵ میلیون درهمی اقامت ۵ ساله می‌دهد

عصر اعتبار- دولت امارات قانونی را تحت «نظام ویزا جدید» تصویب کرد که با سرمایه گذاری ۵ میلیون درهمی، اقامت ۵ ساله به سرمایه گذاران اعطاء می شود.

امارات با سرمایه گذاری ۵ میلیون درهمی اقامت ۵ ساله می‌دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، دولت امارات متحده عربی نظام ویزا جدیدی را تصویب کرد که به سرمایه گذاران، کارآفرینان و دیگر صاحبان مشاغل اجازه زندگی و کار کردن را برای یک دوره بلند مدت در امارات متحده عربی فراهم می کند.

    بر همین اساس، کابینه امارات این نظام جدید را تصویب کرد که درب این کشور را رو به دانشجویان و متخصصین کارآمد در رشته های مختلف باز می کند.

    این تصمیم به دنبال سیاست گذاری قبلی دولت امارات در راستای اعطای ویزاهای اقامت به مدت 10 سال برای اشخاص خاص است. همچنین این ویزا جدید به اشخاص اجازه می دهد تا همسر و فرزندان خود را حمایت مالی کنند.

    تحت نظام ویزا جدید، سرمایه گذاران که املاکی را به ارزش 5 میلیون درهم معادل 1.36 میلیون دلار یا بیشتر از آن را خریداری می کنند، اقامت 5 ساله به آنها اعطا خواهد شد؛ ضمن اینکه سرمایه گذاران خاصی که مبالغ بیشتری را به اقتصاد امارات تزریق کنند، اقامت 10 ساله با قابلیت تمدید به آنها اعطاء می شود.

    البته سرمایه گذاری اشخاص خارجی باید حداقل 3 سال در امارات بماند و سرمایه گذاری باید بطور کامل نقد باشد؛ نه اینکه سرمایه گذاری آنها بواسط خرید وام انجام گیرد. 

    بر پایه این گزارش، آن دسته از کارآفرینانی هم که دارای پروژه ای به ارزش 500 هزار درهم باشد، می‌توانند برای گرفتن ویزای 5 ساله کاندید شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی