عصر بازار

دادگاه رئیس بانک تجارت کرمان/۳

بانک تجارت و صادرات شاکیان اصلی آقای عمارت

عصر اعتبار- نماینده دادستان تهران گفت: پرونده حال حاضر با شکایت دو بانک صادرات و تجارت تشکیل و در شعبه ۵ بازپرسی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

بانک تجارت و صادرات شاکیان اصلی آقای عمارت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس،  حسینی نماینده دادستان تهران در ادامه قرائت کیفرخواست و اتهامات آقای عمارت گفت: اداره نظارت بر بانک ها در خصوص ضمانتنامه صادره بازرسی انجام داده و اعلام نتیجه را خواستار شده است.

    وی ادامه داد: براساس شواهد از این بانک سوء استفاده شده که براساس شکایت های انجام شده پرونده به دادسرای اصفهان ارجاع شده است.

    حسینی خاطرنشان کرد: پرونده فوق بر اساس شکایت بانک های تجارت و صادرات تشکیل و با ارجاع به شعبه 5 بازپرسی تحقیقات آغاز شد.

    نماینده دادستان تهران گفت: به موجب گزارش‌ها قراردادهایی که به استناد آنها ضمانت نامه بانکی صادر شده است صوری بوده و از طریق دادسرای تهران با ارایه گزارشی از این پرونده ها و ارتباط آنها باهم در راستای اعمال ماده 64 قانون آیین دادرسی رسیدگی به قوه قضاییه پیشنهاد شده و شعبه 4 دیوان عالی کشور با اهاله از شعب اصفهان و کرمان جهت رسیدگی در داسرای تهران بررسی کرده اند.

    وی به مشخصات شکات اشاره کرد و گفت شکات عبارتند از بانک تجارت علیه علی اکبر عمارت ساز و تمام افزاد ذی نفع که به جرم مشارکت در کلاهبرداری و تهسیل اموال نامشروع پول شویی و ... بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی