عصر بازار

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خبر داد؛

اختصاص ۲۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در سال جاری

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور از تخصیص دو هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی از سوی این صندوق در سال جاری خبر داد.

اختصاص ۲۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در سال جاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، نورالله زاده ظهر امروز 30 تیر ماه در حاشیه افتتاح طرح‌های صندوق کارآفرینی امید در رفسنجان اظهار کرد: هدف از سفر به رفسنجان افتتاح طرح‌های این صندوق و پایش طرح‌های مورد هدف است.

    وی با بیان اینکه طرح‌های مورد حمایت ما به ظرفیت توسعه اشتغال کمک می‌کند، تصریح کرد: اولویت ما توسعه مناطق روستایی است و امسال با هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان در صدد هستیم جوانان را بیشتر مورد حمایت قرار دهیم حمایت از طرح‌هایی که سرمایه‌گذاری کم اشتغال بالایی داشته باشند از اهداف ما هستند.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور خاطرنشان کرد: برای استان کرمان در سال جاری 110 میلیارد تومان برای مشاغل روستایی در نظر گرفته شده است.

    نورالله‌زاده عنوان کرد: سال گذشته یک هزار میلیارد تومان برای مشاغل روستایی در کل کشور اختصاص یافت که امسال این مبلغ به دو برابر افزایش یافته ودو هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی تسهیلات در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی