عصر بازار

برگزاری اولین مسابقه اینفوگرافیک صنعت بیمه

عصر اعتبار- سندیکای بیمه گران ایران با هدف، شناخت بیشتر صنعت بیمه از جمله حوزه آمار و اطلاعات و پوشش های بیمه ای در میان دانشجویان، کارشناسان بیمه و سایر علاقه مندان حوزه آمار، اطلاعات و گرافیک این صنعت، اولین مسابقه اینفوگرافیک صنعت بیمه را برگزار می کند.

برگزاری اولین مسابقه اینفوگرافیک صنعت بیمه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اینفوگرافیک یا داده‌نماها نمایشگرانی هستند که داده ها و اطلاعات را به زبان تصویری ساده برای مخاطب بیان می کنند. استفاده از گرافیک‌های اطلاع رسان باعث می‌شود بیننده، حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی و در کوتاه‎ترین زمان ممکن از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد.

    داده‌نما می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک داده‌نمای کامل، افزون بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را به بیننده می‌رساند، در برگیرنده جزئیات کلیدی موضوع برای دریافت بیشتر است.

    سندیکای بیمه گران ایران با هدف، شناخت بیشتر صنعت بیمه از جمله حوزه آمار و اطلاعات و پوشش های بیمه ای در میان دانشجویان، کارشناسان بیمه و سایر علاقه مندان حوزه آمار، اطلاعات و گرافیک این صنعت، اولین مسابقه اینفوگرافیک صنعت بیمه را برگزار می کند.

    جامعیت و کفایت داده های انتخابی، پردازش و زیبایی اثر، سهولت در خواندن و درک اطلاعات، استفاده از فنون آماری، اثرگذاری و استفاده از منابع اطلاعاتی رسمی صنعت بیمه از معیارهای ارزیابی آثار خواهد بود.

    همچنین سندیکای بیمه گران ایران برای نفر اول 4 سکه بهار آزادی، نفر دوم 3 سکه بهار آزادی و ده اثر برتر هرکدام یک سکه بهار آزادی به عنوان جایزه در نظر گرفته است.

    دانشجویان، کارشناسان بیمه و سایر علاقه مندان به حوزه آمار و اطلاعات و گرافیک می توانند آثار خود را تا 20بهمن 1394 از طریق ایمیل infographic@sbi.ir ارسال کنند، اما قبل از اقدام به تهیه اثر باید موضوع انتخابی خود را به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو