عصر بازار

معاون طرح وبرنامه بیمه ایران:

بیمه ازدواج با سایر بیمه ها تفاوت دارد

عصر اعتبار- معاون طرح و برنامه بیمه ایران با تاکید بر اینکه درطراحی بیمه ازدواج بسیاری از دغدغه های جوانان مورد نظر قرارگرفته است، گفت: بیمه ازدواج تفاوت شکلی و ماهوی با سایر بیمه های شرکت های بیمه ای دارد.

بیمه ازدواج با سایر بیمه ها تفاوت دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، اکبر افتخاری روز سه شنبه در دومین نشست معاونان جوانان وزارت ورزش و جوانان استان ها با تاکید براینکه درتدوین بیمه ازدواج دغدغه جوانان درمورد ازدواج در نظر گرفته شده است، افزود: دراین بیمه موارد مختلفی که ممکن است در ازدواج پیش بیاید همچون پرداخت مهریه در صورت فوت همسر و یکی از این موارد را نیز در نظر گرفته ایم.
    وی افزود: سایر بیمه و بانک ها چنین موردی را در نظر نگرفته اند ولی ما پس از بررسی ها متوجه شدیم که این می تواند یکی دغدغه های جوانان باشد.
    افتخاری درخصوص دیگر تفاوت های این بیمه ازدواج با سایر بیمه ها گفت: یکی از مواردی که در نظر گرفتیم بیمه بهم خوردن مراسم ازدواج است که در سایر کشورها وجود داشت ولی هیچکدام از بیمه های کشور چنین بسته خدمتی به مردم عرضه نمی کرد.
    وی از بسترسازی بیمه ازدواج برای اقشار مختلف جامعه خبر داد و گفت: مثلا افراد می توانند براساس توانایی مالی ماهیانه 50 تا 500 هزار تومان حق بیمه پرداخت کنند.
    وی یکی دیگر از فواید بیمه ازدواج که با همکاری معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان طراحی شده است را شناور بودن این بیمه اعلام کرد و افزود: ممکن است فردی در طی سال ها حق بیمه ازدواج را پرداخت کند ولی به هر دلیلی ازدواج نکند در این نوع بیمه این فرد این امکان را دارد که این پول را بعنوان سرمایه مثلا کاری از بیمه دریافت کند.
    افتخاری با اعلام اینکه افراد علاقه مند می توانند از پانزدهم دی ماه جاری این بیمه را خریداری کنند، اظهارکرد: از دیگر خصوصیات بیمه ازدواج، فرد پس از دریافت تسهیلات بیمه ای می تواند دوباره آن را بازگرداند تا سرمایه اش حفظ شود.
    دومین گردهمایی معاونان جوانان وزارت ورزش و جوانان استانها که از تاریخ بیست و نهم آذرماه آغازشده بود عصر امروز به پایان میرسد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو