عصر بازار

بهره‌مندی دانش‌آموزان و معلمان از بیمه حوادث و پرداخت غرامت فوت و نقص عضو

عصر اعتبار- مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از بهره‌مندی دانش‌آموزان و کارکنان از مزایای قرارداد شامل پرداخت هزینه‌های درمانی ناشی از حوادث و بیماری، غرامت فوت، نقص عضو خبر داد.

بهره‌مندی دانش‌آموزان و معلمان از بیمه حوادث و پرداخت غرامت فوت و نقص عضو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از نسیم،فرشید سیاری با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه حوادث دانش آموزی با شرکت بیمه معلم طی سال تحصیلی جاری در خصوص افراد تحت پوشش این بیمه اظهار کرد: غرامت فوت، نقص عضو کلی و جزئی ناشی از حوادث و هزینه‌های درمانی مربوط به آن، همچنین تعهدات بخشی از هزینه‌های درمانی دانش‌آموزان صعب‌العلاج و پرهزینه را از محل این قرارداد قابل پرداخت است.

    وی جبران غرامت فوت ناشی از حادثه طی شبانه‌روز و در طول مدت این قرارداد را 70 میلیون ریال،جبران غرامت نقص عضو دائم، کلی و جزئی ناشی از حادثه طی شبانه روز و در طول مدت قرارداد را تا سقف 1 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: سقف هزینه‌های درمان سرپائی و بیمارستانی ناشی از هر حادثه 15 میلیون ریال، جبران هزینه‌های اعمال جراحی ناشی از بیماری، به شرط بستری در بیمارستان به استثنای هزینه جراحی عمل لوزه و سایر استثنائات مندرج در شرایط عمومی بیمه گروهی مازاد بر تعهدات بیمه‌گر پایه، تا سقف 6 میلیون ریال و هزینه خرید و پیوند کلیه تا مبلغ 20 میلیون ریال پیش بینی شده است.

    مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود : پرداخت غرامت فوت بر اثر حادثه برای هر یک از بیمه شدگان و پرداخت غرامت نقص عضو برای هر یک از بیمه شدگان در طول سال تحصیلی را بر اساس دیه کامل و پرداخت هزینه پزشکی بر اثر حادثه برای هر یک از بیمه شدگان در طول سال تحصیلی را نیز حداکثر 100 میلیون ریال است.

    سیاری با بیان این‌که تعهدات شرکت‌های بیمه‌گر برای بیمه شدگان را محدود به زمان و مکان خاص نیست، تصریح کرد: تمام بیمه شدگان اعم از دانش آموزان و کارکنان در طول یک سال تحصیلی از ابتدای مهر ماه تا پایان شهریور سال 95 به طور شبانه‌روزی در داخل و خارج مدرسه،کشور و سایر فضاهای متعلق به آموزش و پرورش و همچنین هنگام اردوهای درون‌شهری و برون‌شهری می‌توانند از مزایای این بیمه نامه استفاده کنند.

    مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش رقم حق بیمه افراد تحت پوشش را  7 هزار و 500 تومان عنوان‌کرد و گفت: علاوه بر غرامت فوت و نقص عضو احتمالی پیش آمده بر اثر حادثه برای بیمه شدگان، هزینه‌های درمانی مازاد بر سهم بیمه پایه و درمان تکمیلی این دسته از بیمه شدگان نیز تا سقف تعهدات بیمه نامه مذکور قابل پرداخت است.

    سیاری با اشاره به برتری قرارداد سال جاری نسبت به سنوات قبل تصریح کرد: با مطالعه و نیازسنجی به عمل آمده توانستیم با احصای درصد فراوانی برخی از حوادث و بیماری ها نسبت به ارتقای سطح خدمات این پوشش اقدام کنیم.

    مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: پرداخت کمک هزینه کاشت حلزون گوش به پوشش‌های این بیمه نامه و ارتقای مبلغ کمک هزینه خرید کلیه برای هر بیمه شده تا سقف بیست میلیون ریال را از جمله تعهدات افزایش یافته در راستای بهبود هر چه بهتر بیمه حوادث دانش آموزی طی سال تحصیلی جاری است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو