عصر بازار

مولاوردی تاکید کرد

تلاش برای بیمه‌ کردن «مشاوره خانواده» همزمان با اجرای برنامه ششم

عصر اعتبار- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به آنکه زمان تحقق بیمه مشاوره خانواده، برنامه ششم توسعه است، تلاش می شود تا زمان آغاز اجرای این برنامه، بیمه مشاوره خانواده نهایی شده باشد.

تلاش برای بیمه‌ کردن «مشاوره خانواده» همزمان با اجرای برنامه ششم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا،  شهیندخت مولاوردی با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به تکلیف کارگروه کنترل و کاهش طلاق دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، این معاونت و سازمان بهزیستی لایحه بیمه مشاوره خانواده را باید ارائه دهند که هنوز از سازمان بهزیستی پیش نویس مربوطه را دریافت نکرده‌ایم و دفتر بررسی‌های امور حقوقی معاونت امور زنان و خانواده پیگیر آن است.

    وی با اشاره به اهداف این لایحه گفت: این برنامه به منظور تقویت کارکرد نهاد خانواده و پایداری و سلامت آن ارائه می شود.

    معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره اقدامات این معاونت در زمینه اجرای سیاست‌های کلی جمعیتی اظهار کرد: این معاونت تنها در یک بند از این سیاست‌ها همکار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در زمینه تسهیل ازدواج و ارائه مشاوره به خانواده‌ها و جوانان است البته در سند برنامه ششم توسعه نیز به این موضوع به طور مفصل در بخش جمعیت اشاره شده است.

    مولاوردی در پایان تصریح کرد: تقسیم کار ملی برای تحقق سیاست‌های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری توسط معاون اول رییس جمهور انجام و دستورالعمل آن به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی