عصر بازار

استقبال کارگزاران بورس از خدمات جدید بانک سامان

عصر اعتبار- مراسم آغاز بهره‌برداری از نرم‌افزار تسویه وجوه و تشریح امکانات و خدمات بانک سامان برای کارگزاران حائز رتبه‌های الف و ب در اتاق پایاپای تسویه وجوه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

استقبال کارگزاران بورس از خدمات جدید بانک سامان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، احمد مجتهد نایب رییس هیئت‌مدیره بانک سامان در این مراسم با اشاره به پشت سرگذاشتن دوره چندساله تحریم‌ها اذعان داشت: زمینه‌های لازم برای فعال‌ترشدن بازار سرمایه فراهم شده و با توجه به اهمیتی که دولت برای این بازار قائل است به زودی شاهد رشد در این بخش مهم اقتصادی خواهیم بود.

    مجتهد افزود: درحال حاضر همکاری تنگاتنگی با بورس کالا و کارگزاری‌های مختلف در حوزه‌های پولی و بانکی داریم که یکی از این حوزه‌ها همکاری بانک سامان با شرکت سپرده‌گذاری و تسویه وجوه است.

    رضاآقابابایی، معاون اعتباری بانک سامان نیز در ادامه با اشاره به اثرات مثبت حضور بانک‌ها در کنار بازار سرمایه، اذعان داشت: حجم وسیعی از سرمایه در داخل کشور وجود دارد که به خاطر ترس از تحریم‌ها، بازار سرمایه را دچار اختلال کرده بود و اطمینان از کاهش ریسک باعث می‌شود توجه بیشتری به بازار سرمایه شود.

    وی افزود: کشور ما یک دوران چند ساله تحریم را پشت سر گذاشته است و درحال حاضر اشتیاق زیادی از طرف سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برای حضور در بازار سرمایه ایران وجود دارد و ما نیز با درک این شرایط تلاش داریم از جنبه کمی و کیفی بر خدمات خود در این حوزه اضافه کنیم تا شرکت‌های کارگزاری با خیالی آسوده بتوانند به کسب و کار خود بپردازند و زمینه‌ساز رونق این بازار باشیم.

    در ادامه این مراسم، محمدرضا محسنی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، با اشاره به اینکه بازار پول و سرمایه مکمل یکدیگر هستند و باید با همکاری صحیح این دو سازمان اقتصادی کشور به رشد مطلوبی برسند، تصریح کرد: در بازارهای مالی کارا، روابط بین بانک و بازار سرمایه هر روز گسترده‌تر می‌شود و شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که بازار پول و سرمایه به عنوان دو بال اقتصادی با هم حرکت کنند.

    وی با اشاره به عدم محدودیت این شرکت برای همکاری با بانک‌های مختلف دلیل انتخاب بانک سامان را تجربه فراوان بانک سامان در حوزه بورس و خدمات متنوع و گسترده این بانک و انعطاف پذیری بالا در تأمین نیازهای تخصصی بازار سرمایه عنوان کرد.

    گفتنی است، در ادامه این مراسم رضا شیرین‌گوهریان جزئیات خدمات اعتباری و حمایتی بانک سامان از کارگزاران بورس را معرفی کرد و همچنین خدمات و امکانات سامانه تسویه وجوه برای کارگزاران بورس اوراق بهادار توسط کارشناسان بانک سامان معرفی و تشریح شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو