عصر بازار

حسین زاده سرپرست بانک ملی ایران :

حماسه فتح خرمشهر در تاریخ کشور بی نظیر است

عصر اعتبار- محمدرضا حسین زاده سرپرست بانک ملی ایران در مراسمی که به مناسبت نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام عصر (عج) و سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر برگزار شده بود، شرکت کرد و با ایراد سخنانی، تولد منجی عالم بشریت و دیگر اعیاد شعبانیه را به حاضران تبریک گفته و افزود: امیدوارم دوستداران آن حضرت و شیفتگان ستارگان آسمان امامت و ولایت و جان نثاران مقام معظم رهبری، جزء یاران آن امام همام بوده و در خدمت به اسلام و مسلمین از توفیق کامل برخوردار باشند.

حماسه فتح خرمشهر در تاریخ کشور بی نظیر است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سرپرست بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود به حماسه آزادسازی خرمشهر از چنگال رژیم بعثی عراق اشاره کرده و اظهار داشت: همانطور که امام راحل گفته اند، خرمشهر را خدا آزاد کرد. امدادهای الهی در آزادسازی خرمشهر یادآور امدادهای الهی در جنگ بدر در صدر اسلام است. غیور مردان این سرزمین تقریباً با دست خالی ولی با پشتوانه امدادهای الهی و با نثار جان و خون خویش حماسه ای را آفریدند که می توان گفت در تاریخ این کشور بی نظیر است و موجب شد که ورق جنگ تحمیلی به نفع ایران برگردد به گونه ای که تا پایان هشت سال دفاع مقدس، برتری جمهوری اسلامی ایران کاملاً محسوس و محفوظ بود.
    وی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از جانفشانی رزمندگان اسلام و گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی افزود: اکنون نیز در برهه خاصی از تاریخ قرار داریم که با توجه به اوضاع منطقه همچنان باید هوشیاری خود را حفظ کرده و با فداکاری و ایثار اجازه ندهیم کسی به این کشور نظر سوء بیندازد.
    حسین زاده افزود: با توجه به شرایط روز و موقعیت کشور و با توجه به توفیقات بدست آمده در مذاکرات هسته ای و اجرایی شدن برجام، لازم است بانک ها و کارکنان آنها، شرایط را بخوبی درک کرده و با تمام توان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت و توسعه کشور فعالیت های اساسی و زیربنایی انجام دهند. به ویژه در بانک ملی ایران که به نوعی بانک مادر محسوب شده و الگوی شبکه بانکی کشور به حساب می آید و ضروری است که نقش خود را به عنوان بازوی اقتصادی دولت به خوبی ایفا نماید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی