عصر بازار

مدیرعامل بانک مسکن:

مطالبات معوق بانک مسکن زیر ۳ درصد است

عصر اعتبار- محمدهاشم بت شکن گفت: تسهیلات امسال بانک مسکن، همان مصوبه پایان سال ۹۴ شورای پول و اعتبار است و معتقدیم سبد محصولات بانک مسکن کامل است .

مطالبات معوق بانک مسکن زیر ۳ درصد است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، محمدهاشم بت‌شکن در پاسخ به این پرسش که آیا در سال 95 تسهیلات یا خدمات جدیدی برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اید؟ ، اظهار اشت: تسهیلات امسال همان مصوبه پایان سال 94 شورای پول و اعتبار است و معتقدیم سبد محصولات بانک مسکن کامل است .

    وی افزود: در این سبد اعطای تسهیلات خرید مسکن تا سقف 160 میلیون تومان برای زوجین، سپرده ممتاز تا سقف 100 میلیون تومان و تسهیلات ساخت مسکن تا سقف 150 میلیون تومان به ازای هر واحد در نظر گرفته شده و هم اکنون آماده ارائه آن هستیم.

    بت‌شکن در مورد نرخ سبد محصولات بانک مسکن نیز خاطر نشان کرد: نرخ‌های ما قابل قبول هستند.

    وی در مورد نرخ سود سپرده این بانک تصریح کرد: سپرده صندوق یکم با نرخ سود 13 درصدی است و سپرده ممتاز هم نرخ سپرده 17.5 درصد است و به اعتقاد ما این نرخ‌ها، نرخ‌هایی قابل قبول هستند و ابزارهای ما هم اینک کامل است و مردم می توانند از آن استفاده کنند.

    مدیرعامل بانک مسکن در خصوص میزان تسهیلات پرداختی این بانک در سال 94 گفت: این بانک در سال 94 بیش از 183 هزار میلیارد ریال در بخش مسکن و ساختمان تسهیلات اعطا کرد.

    بت شکن گفت: از این مبلغ 126 هزار واحد مسکن را با 50 هزار میلیارد ریال را در طرح مشارکت مدنی ساخت، تأمین مالی کردیم.

    وی افزود: تسهیلات طرح مشارکت مدنی ساخت بانک مسکن در سال 94 نسبت به سال نود و سه،  56 درصد رشد نشان می‌دهد.

    بت شکن گفت: سال گذشته همچنین تسهیلات خرید به 110 هزار واحد مسکونی در قالب 35 هزار میلیارد ریال پرداخت کردیم.

    وی افزود: همچنین برای 117 هزار واحد مسکونی وام جعاله و تعمیر مسکن به مبلغ 11 هزار میلیارد ریال اعطا شد.

    مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن در سال 94 ، 289 هزار واحد مسکونی را به مبلغ 86 هزار میلیارد ریال از طریق واگذاری سهم شراکت و فروش اقساطی تأمین مالی کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی