عصر بازار

وزیر اقتصاد: بار اصلی تامین مالی تولید و رفع نیازهای مردم بر دوش شبکه بانکی است

عصر اعتبار- وزیر اقتصاد تاکید کرد: بسیاری از پیشرفت‌ها و رفع نیازهای مردمی هم از جانب طبقات متوسط و ضعیف جامعه و هم از جانب تولیدکنندگان و فعالان حرفه‌ای اقتصاد بر دوش شبکه بانکی کشور است.

وزیر اقتصاد: بار اصلی تامین مالی تولید و رفع نیازهای مردم بر دوش شبکه بانکی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، «سید احسان خاندوزی» در حاشیه همایش مدیران ارشد بانک ملت، در جمع خبرنگاران، در خصوص رونمایی از چندین محصول فناورانه بانک ملت به ویژه تسهیلات غیرحضوری از طریق دفاتر پیشخوان و ارزیابی خود اظهار کرد: یکی از اهدافی که در دولت و با تاکید رییس جمهور، بسیار مکرر بر آن اصرار می‌شود، مساله دسترسی طبقات مختلف مردم و عدالت‌گستری در تسهیلات و خدمات بانکی است.

    وی افزود: امروز در ادبیات جهانی تحت عنوان شاخص‌های شمول مالی تمرکز و تاکید ویژه‌ای بر این می‌شود که گروه‌های مختلف ولو در اقصی نقاط کشور باشند، بتوانند سریع و کم‌هزینه به شبکه تامین مالی کشور متصل شوند و اتفاقی که امروز در بانک ملت افتاده است، کمک‌کننده همان هدفی است که در مورد بانک‌ها در هیات دولت مطرح شده و به نظر می‌رسد رضایتمندی خوبی هم برای عامه مردم و طبقات مختلف در شهرها و روستاهای کشور خواهد داشت.

    وزیر اقتصاد گفت: استفاده از ظرفیت پیشخوان‌های دولت در تمام استان‌ها به عنوان یک ابتکار سیاستی واقعا قابل ارج‌گذاری است که این فرصت را فراهم می‌کند که مردم بدون اینکه نیاز داشته باشند در آن منطقه حتما شعبه‌ای از بانک حضور داشته باشد، مراجعه کرده و خدمات را دریافت کنند.

    خاندوزی بیان کرد: با توجه به اینکه بار بسیاری از پیشرفت‌ها و رفع نیازهای مردمی هم از جانب طبقات متوسط و ضعیف جامعه و هم از جانب تولیدکنندگان و فعالان حرفه‌ای اقتصاد بر دوش شبکه بانکی کشور است، از این فرصت استفاده کرده و خداقوت می‌گویم و اینکه اگر گاهی از سوی دوستان ناملایماتی می‌شود و یا به اندازه کافی ارج‌گذاری نمی‌شود، از انرژی آنها کم نکند و با قدرت و محکم تر از قبل ادامه دهند، امیدواریم تقویت عملکرد شبکه بانکی کشور استمرار یابد، تمام شاخص‌های حوزه رشد اقتصادی کشور؛ اشتغال، صادرات و ارزآوری، تامین مالی نیازهای مردم و ... بر دوش همکاران ما در شبکه بانکی است که از همین جا به همه آنها خداقوت می‌گویم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو