عصر بازار

رییس کمیته IRSG عضو کمیته علمی همایش بیمه و توسعه شد

عصر اعتبار- پروفسور کارل فان هوله (Karel Van Hulle)، مدیر سابق پروژه توانگری مالی ۲ اتحادیه اروپا و رییس کنونی گروه ذی‌نفعان بیمه و اتکایی (IRSG )سازمان بیمه و مستمری اروپا (EIPOA) عضو کمیته علمی بیست و سومین همایش بیمه و توسعه شد.

رییس کمیته IRSG عضو کمیته علمی همایش بیمه و توسعه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پژوهشکده بیمه، پروفسور کارل فان هوله در دانشکده اقتصاد و مدیریت بازرگانی KU Leuven بلژیک و دانشکده اقتصاد دانشگاه گوته فرانکفورت آلمان به تدریس مشغول است. وی رییس کمیته حل اختلافات موسسه بازارهای مالی اروپایی و همچنین عضو هیات ناظر و عضو فنی انجمن ناظران بیمه می‌باشد.
    این گزارش می افزاید: فان هوله هم اکنون و پس از بازنشستگی از کمیسیون اروپایی درباره بیمه و مستمری در سراسر جهان سخنرانی دارد. وی به عنوان استاد برجسته بین‌المللی در حسابداری توسط انجمن حسابداری آمریکا در سال 1990 شناخته شده و نیز به عنوان عضو برجسته انجمن بین‌المللی ناظران بیمه در سال3 201 و نیز عضو افتخاری موسسه انگلستان و دانشکده اکچواری در سال 2014 برگزیده شد. همچنین وی استاد افتخاری دانشگاه گوته فرانکفورت آلمان است.
    گفتنی است فان هوله به عنوان سخنران کلیدی و همچنین ناظر نشست صنعت بیمه ایران و جهان در بیست و دومین همایش بیمه و توسعه حضور داشت و سخنرانی موثر وی در این همایش با استقبال مقامات ارشد کشور و همچنین فعالان صنعت بیمه همراه شد.
    یادآور می‌گردد بیست و سومین همایش ملی و نهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه، در روز بیمه، 13 آذرماه امسال در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی