عصر بازار

بررسی چالش های بیمه های زندگی در سندیکای بیمه گران ایران

عصر اعتبار- در اولین جلسه کارگروه تخصصی توسعه بیمه های زندگی، چالش ها و برنامه های سال ۱۳۹۶ کارگروه و اولویت هریک از برنامه ها با حضور اعضای کارگروه مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

بررسی چالش های بیمه های زندگی در سندیکای بیمه گران ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عباس رنجبر کلهرودی دبیر کارگروه تخصصی تویعه بیمه های زندگی با اعلام خبر مذکور اظهار داشت: در این جلسه ابتدا آقای دهگاهی معاون اجرایی سندیکای بیمه گران ایران ضمن تشریح تغییرات به عمل آمده در سندیکای بیمه گران ایران، اعلام کرد به منظور چابکی و اثربخشی بیشتر کارگروه ها مقرر شده است که  تعداد اعضای هرکارگروه به 10 نفر کاهش یافته و مدیران فنی نقش فعال تری را در بحث های تخصصی، تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نسبت به گذشته داشته باشند.

    در ادامه این جلسه نیز عباس رنجبر کلهرودی دبیر کار گروه ضمن ارائه گزارشی درباره اقدامات سال های گذشته از جمله: بررسی آیین نامه بیمه های زندگی و مستمری و ارائه پیشنهادات اصلاحی، تدوین شرایط عمومی بیمه زندگی، ارائه اصلاحیه آیین نامه 54، بحث و بررسی در باره نرخ بهره فنی، تفکیک حساب ها و... افزود: در سال جاری نیز برنامه های مختلفی برای توسعه بیمه های زندگی در کشور پیش بینی شده است که امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده و همکاری اعضای محترم کارگروه، کمیته های فرعی و همچنین سندیکای بیمه گران ایران، بیمه مرکزی ایران و پژوهشکده بیمه بتوانیم با اجماع کامل ضمن غلبه بر چالش های جاری به توسعه بیمه های زندگی در کشور شتاب بیشتری بدهیم.

    دبیر کارگروه تخصصی توسعه بیمه های زندگی در باره اولویت های برنامه های سال جاری نیز افزود: موارد متعددی از طرف اعضای کار گروه به عنوان برنامه های اجرایی پیشنهاد شده است که امیدواریم در جلسات آینده با بررسی کارشناسی، موضوعات پیشنهادی اولویت بندی و زمان اجرای آن تعیین گردد. وی خاطر نشان ساخت: از مهمترین مواردی که به عنوان برنامه پیشنهادی در سال 1396 ارائه شده است عبارتند از: تهیه و تدوین قانون و مقررات بیمه های زندگی، تهیه ضوابط و راهکارهای: تفکیک حساب ها، پرداخت سود مشارکت، تهیه نرم افزارهای فنی، سرمایه گذاری بهینه منابع، استفاده از روش های نوین فروش، ایجاد مراکز آموزشی تخصصی و ...

      در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای حاضر آقایان: اسلامی، سربخشیان، ندیمی، حقیقتی، نصیری و هوشیار و خانم ها: رضوی و سرلک به نمایندگی از شرکت های بیمه نظرات و پیشنهادات خود را در باره برخی چالش های مطرح شده ارائه نمودند.

    در پایان این جلسه دبیر کارگروه اظهار امیدواری نمود با همکاری خوب شرکت بیمه و اعضای کارگروه و سایر مراجع و نهادهای ذیربط بیمه های زندگی در سال جاری از روند رشد بهتری برخوردار شود تا دستیابی به اهداف تعیین شده در برنامه توسعه فراهم گردد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو