عصر بازار

فروش اقساطی مسکن و تخفیف در نمایشگاه املاک و مستغلات

عصر اعتبار- تولید کنندگان بخش مسکن در نمایشگاه املاک و مستغلات اقدام به فروش اقساطی مسکن با تخفیف نمایشگاهی کردند.

فروش اقساطی مسکن و تخفیف در نمایشگاه املاک و مستغلات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، امروز سومین نمایشگاه املاک و مستغلات
    افتتاح شد و مدیران پروژه های سرمایه گذاری مسکن با معرفی فرصت های سرمایه گذاری و عرضه مطلوب املاک ارزیابی و مقایسه بهتر را فراهم کردند.

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت :‌ نمایشگاه فرصت خوبی برای خروج مسکن از رکود است تا با سرمایه گذاری کشورهای دنیا در ایران کمکی به سرانه ملی کشور شود.

    وی ادامه داد : ‌ما در وضع رکودی به سر می بریم و برگزاری این نمایشگاه یخ رکود بازار مسکن را می شکند.

    عقبایی تصریح کرد : ‌روش های نوین فروش ملک در این نمایشگاه عرضه می شود و انبوه سازان فرصت ویژه ای برای فروش اقساطی ایجاد کرده اند.

    وی تصریح کرد:‌اگر ملکی مورد پسند باشد مشاوران املاک درنمایشگاه خدمات ویژه ارائه می دهند.

    در این نمایشگاه برخی تولید کنندگان پروژه های خود را با تخفیف ویژه عرضه می کنند و در برخی از پروژه ها خریداران از طریق پیش پرداخت و به مدت 60 ماه بدون سود صاحب آپارتمان ، واحد تجاری یا اداری می شوند.

    برخی از شرکت ها این زمینه را فراهم کرده اند تا با فروش اقساطی ملک مسکن را از رکود خارج کنند.

    بیش از 110 شرکت از 18 شرکت جهان آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند و نمایندگانی از  امارات،‌ ترکیه ،‌ چین،‌ یونان،‌ قبرس و غیره در این نمایشگاه برای سرمایه گذاری دو جانبه حضور دارند.

    اقاای تقوی از فعالان این بخش هم درباره خرید ملک در سایر کشورها گفت:‌ امکانات خوبی برای خریداران ایجاد شده تا افراد با خیال راحت در تمام نقاط ایران و سایر کشور ها ملک خریداری کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی